Pavel Jůra

Malé zamyšlení nad stavem naší společnosti

24. 08. 2015 8:37:35
Malé zamyšlení nad stavem naší společnosti. Dnes bylo 47 .výročí slavného Osvobození našeho státu z téměř područí strašného kapitalismu. Naši bratři nás zachránili. Ke změně došlo až v listopadu 1989. Celý systém se rozsypal, jak cu
Malé zamyšlení

nad stavem naší společnosti.

Dnes bylo 47 .výročí slavného Osvobození našeho státu z téměř područí strašného kapitalismu.

Naši bratři nás zachránili.

Ke změně došlo až v listopadu 1989. Celý systém se rozsypal, jak cukrová homole.

A nastoupil nový, kde se nám „přepadlíci“ sice omluvili, ale naše vztahy nejsou ovlivněny.

Pár zkušených „chlapíků“ velmi významně pracuje Východ Západ, Západ Východ, a to zcela bez problémů. (Pro sebe.)

Ne, že bych jim záviděl, to je špatná vlastnost, ale patrně četli Marxův Kapitál a vědí, jak to dělat.

„Ať mne nenávidí, jen když se mne bojí.“ (Galigula)

Jsem historik a vím, že se historie opakuje.

No a teď nevím, zda-li se mám bát víc těch domácích či těch cizích.

Jsem prostý člověk, občan této Republiky České.

S úctou a přáním krásných dnů

PhDr.Pavel Jůra



Autor: Pavel Jůra | karma: 7.20 | přečteno: 342 ×
Poslední články autora